Usein kysyttyä

Tällä sivulla vastaamme tavallisimpiin kysymyksiin Kodinlasit.fi-verkkokaupasta ja lasilla sisustamisesta. Voit laittaa meille kysymyksiä, joihin vastaamme mahdollisimman pian, sähköpostitse tai palautelomakkeella – kiitos!

Onko Kodinlasit yritys?

Kodinlasit.fi on jyväskyläläisen lasiasiantuntijan Lasi-Kalle Oy:n verkkopalvelu ja suunnittelupalvelu. Lisää tietoa Lasi-Kallesta löytyy yritysesittelystä ja Lasi-Kallen nettisivuilta.

Miten varmistan, että ottamani mitat ovat oikein?

Riittää, että mittaat lasiaukon koon, ja me huolehdimme siitä, että mittaamaasi aukkoon mahtuu oikeankokoinen lasi ja lisäksi helat, saranat ja tarvittavat tuuletusraot.

Koska vain harva seinä on luotisuora, mitat kannattaa ottaa vähintään kolmesta eri kohdasta sekä leveys- että pituussuunnassa. Ilmoita meille vain kaikkein lyhin mitta, niin elementti mahtuu varmasti paikoilleen.

Jos kohde on haastava ja epäilet mittauksiesi tarkkuutta, voit kutsua paikan päälle myös asentajamme. Hän ottaa täsmälliset tarkastusmitat, joiden pohjalta lasielementti sopii kohteeseensa täydellisesti.

Tarkastusmittauspalveluumme voi soittaa arkisin kello 8–17, numero on 020 785 1851. Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen kodinlasit(at)lasi-kalle.fi.

Kuka korvaa kuljetuksen aikana syntyneet vahingot?

Kaikilla toimittamillamme tuotteilla on kuljetusvakuutus. Sisustuslasit saapuvat varmasti ehjinä perille tai lähetämme uudet tuotteet.

Voinko asentaa itse tilaamani lasielementit?

Pienissä kohteissa asennus onnistuu itsekin, jos kodin pienet remontointityöt ovat tuttuja. On kuitenkin hyvä muistaa, että jos otat itse kohteen mitat ja asennat lasielementit paikoilleen – tai tilaat ulkopuolisen asentajan – vastaat itse myös asennuksen mahdollisesta epäonnistumisesta tai elementtien rikkoutumisesta ja sopimattomuudesta.

Huoleton vaihtoehto on tilata sekä mittaukset että asennukset Lasi-Kallelta. Silloin me vastaamme lopputuloksesta ja lasit sopivat varmasti paikoilleen heloja myöten. Asennuspalveluumme voi ottaa yhteyttä arkisin kello 8–17 puhelinnumerosta 020 785 1851 tai sähköpostitse kodinlasit(at)lasi-kalle.fi.